Τα Φεραιάκια τολμούν και ξεκινούν!

Ο κήπος ήταν μέσα στα σχέδια και στις προτάσεις των παιδιών:
«Να φυτέψουμε δέντρα, λαχανικά εποχής, λουλούδια…Θα φέρουμε εργαλεία, σπόρους διάφορους,θα αγοράσουμε φυτά και θα αρχίσουμε την καλλιέργεια».
 «Ποιος θα οργώσει;» Δύο οι προτάσεις: Ο πρόεδρος ή ο πατέρας της Μαρίας,της Αθανασίας και του Γιάννη.
  Και ήρθε το μεγάλο τρακτέρ. Και έγινε το όργωμα. Και μύρισε και μοσχοβόλησε το οργωμένο χώμα.
  Ευχαριστούμε κ.Ηλία! Ο πρόεδρος θα μας χαρίσει τα οπωροφόρα δέντρα όπως μας υποσχέθηκε.
   Οργάνωση και δουλειά τώρα από τα Φεραιάκια για να καρπίσει το «χωράφι» της αυλής του σχολείου μας.
Μαρία Ζησοπούλου

Tα παιδιά σχεδιάζουν στο χαρτί τον κήπο

About Δημήτρης Λεπίδας

Διδάσκω αεί διδασκόμενος!

36 responses »

1. Ο/Η vasilis.k λέει:

κυριε θα φτιαξουμε ωραιο κηπο

2. Ο/Η Μαρία λέει:

Ετοιμαζόμαστε Βασίλη!Την άλλη εβδομάδα ξεκινάμε!

3. Ο/Η xristos m. λέει:

κυριε θα ερθω την Δευτερα για να κανουμε τον κηπο

4. Ο/Η Σοφια λέει:

Κυριε πολυ ωραια ιδεα να φτιαξουμε λαχανοκηπο

5. Ο/Η Αθανασία λέει:

Κύριε πρέπει να βρέξει ή να τον ποτίσουμε λίγο είπε ο μπαμπάς μου αλλιός δεν κάνουμε τίποτα

6. Ο/Η vasilis.k λέει:

Εγω με τα αδερφια μου την οικογενεια μου εχουμε επισκεφτει την Κερκυρα.Οταν φτασαμε στο ξενοδοχειο μπηκαμε λιγο στην πισινα και μετα πηγαμε στη θαλασσα.Το απογευμα πηγαμε μια μικρη βολτα η βολτα αυτη μας οδηγησε στο «Αχιλλειο»μπηκαμε μεσα ριξαμε μια ματια στις φωτογραφιες κατοπιν ανεβηκαμε σε κατι σκαλες που απεναντι ειχε μια τυχογραφια που εδειχνε τον Αχιλλεα να δολοφονει τον Εκτορα!.Μετα ειδαμε το αγαλμα του Αχιλλεα που ειχε τραυματιστει απο το βελος του Παρη.Κατοπιν ειδαμε κι αλλο ενα αγαλμα του Αχιλλεα με την πανοπλια και τα οπλα.Κατω απο το αγαλμα ελεγε «Αχιλλευς» μετα ειδαμε το αγαλμα της Αφροδιτης.Το αλλο απογευμα πηγαμε στο αρχαιο φρουριο της Κερκυρας.Απο κει ανεβηκαμε κατι σκαλες που μας καθοδηγουσαν σε κατι κανονια που αυτα προστατευαν το λιμανι και τους ανθροωπους.Αργοτερα ειδαμε ενα ναο που εμιαζε σαν την Ακροπολη αυτο λεγοταν «Οδιο» της Κερκυρας.Την αλλη μερα ετοιμαστηκαμε φαγαμε πρωινο και φυγαμε για τον λιμανι.Απο κει πηραμε το καραβι για Ηγουμενιτσα και μετα θα φευγαμε για το χωριο!.Περασαμε τελεια θα πρεπει να πατε και εσεις.

7. Ο/Η Αθανασία λέει:

Η Χαλκιδική βρίσκεται στον νομό Χαλκιδικής κοντά στην Θεσσαλονίκη. Έκει το καλοκαίρι έχει πολλοί κόσμο που είναι από ξένα κράτοι και από την Ελλάδα .Είναι ένα μέρος που έχει θάλασσες και βουνά μαζί .Μου έκανε εντύπωση γιατί έχει πάρα πολλές καθαρές θάλασσες και με άμμο για να παίζουν τα μικρά παιδιά.

8. Ο/Η Σοφια λέει:

Οταν πηγαινα στην Δευτερα Δημοτικου πηγαμε με το σχολειο εκδρομη στην Σκιαθο. Η Σκιαθος ειναι ενα πολυ ωραιο νησι,εχει ομορφα παρκα και παραλιες επισησ εχει ωραια μαγαζια και θαλασσες. Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ηταν το σπιτι του Αλεξανδρου Παπαδιαμαντη που επισκεφτηκαμε οταν φτασαμε στην Σκιαθο. Μου εκαναν εντυπωση τα ωραια πουλια που πετουσαν εκει κοντα.

9. Ο/Η vasilis.k λέει:

Χθες πηγαμε μια εκπαιδευτικη εκδρομη με το σχολειο μου.Πηγαμε στο Πνευνατικο Κεντρο του Βελεστινου εκει ειδαμε μια παρασταση που ονομαζοταν<>.Το εργο αυτο ηταν του Καρλο Γκολντονι.Η παρασταση αργισε ν’αρχισει ομως ειχε λιγο μουσικη στην αρχη,Αργοτερα βγηκε μια κυρια για να μας πει λιγο το περιεχομενο της παραστασης,και ειπε πως επειδη αργησαν ν’αρχησουν δεν θα ‘χει διαλειμμα,Το εργο αυτο αρχησε με δυο παραστατες,Ενας μπαμπας ηθελε να παντρεψει την κορη του με τον »Σινιορ Σιλβιο»ομως ειχαν διαφωνειες η κορη του ηθελε να παντρεφτει τον »Σον Φεντερικο Ρασποντε» που η καταγογη του ηταν απο το Τουρινο οπως το ελεγαν,Ομως ο κοσμος νομιζε οτι ο »Σον Φεντερικο Ρασποντε»ειχε πεθανει ομως δεν ειχε πεθανει απλα ειχε τραυνατιστει και ειχε κρυφτει,Ενας υπητετης υπηρετουσε δυο αφεντες επειδη ηταν φτωχος και δεν ειχε λεφτα ουτε για λιγο ψωμι,Του ελεγαν οτι αμα μας υπηρετης θα σου δωσουμε να φας,Μετα απο λιγο η παρασταση τελειοσε πηραμε το λεωφορειο και επιστρεψαμε στο σχολειο!,Με λιγα λογια η παρασταση ηταν καλουτσικη,

10. Ο/Η Μαρία λέει:

Συμφωνώ με το κ. Δημήτρη Βασίλη, πολύ ωραίο,πολλά μπράβο!

11. Ο/Η stella λέει:

γεια κύριε

12. Ο/Η stella λέει:

Το καλοκαίρι που μας πέρασε πήγα διακοπές στην Ζάκυνθο.Ένα πολύ όμορφο νησί,με πολύ ωραίες παραλίες και πολύ όμορφη η πόλη της Ζακύνθου.Στις 24 Αυγούστου γιόρταζε ο Άγιος Διονύσιος ο πολιούχος του νησιού.Επισκεύτικε κόσμος πολύς από διάφορα μέρη για να προσκυνήσουν τον άγιο.ο ουρανός έγινε φωτεινός από τα πολλά βεγγαλικά.Την άλλη μέρα πήραμε το καραβάκι και κάναμε το γύρο του του νησιού.Είδαμε πολλά σπήλαια τα οποία ήταν εντυπωσιακά,μπορούσες να περάσεις και ανάμεσα με το καραβάκι .Στη συνέχεια πήγαμε στο κερί όπου οι μεγάλοι βουτούσαν από το καράβι ήταν όμορφα.Μέτα πήγαμε στο ναυάγιο όπου πριν από παλιά χρόνια είχε ναυαγίση και βρέθηκε στην περιοχή αυτή. Τα νερά του ήταν καταγάλανα σαν τον ουρανό και βαθιά και ο λόγος που φαινόταν τόσο γαλανά ήταν οι ασπρόλιθοι που χαρακτήριζαν όλη την περιοχή εκείνη. Τις χελώνες καρέτα – καρέτα δεν μπορούσαμε να τις δούμε γιατί το καράβι δεν μπορούσε να πλησιάσει.Ήταν πού όμορφες διακοπές γιαυτό και εγώ σας λέω ότι είναι ένας ωραίος προορισμός και για εσάς

13. Ο/Η Αθανασία λέει:

Τα Χριστούγεννα
    Μία φόρα και έναν καιρό παραμονές Χριστούγεννων , όλα τα σπίτια ήταν στολισμένα με χριστουγεννιάτικα δέντρα. Τα παιδιά τραγουδούσαν και μάζευαν λεφτά και έγραφαν γράμμα στον Άγιο Βασίλη τι δώρο να τους φέρει. Ένα παιδάκι ήταν φτωχό και δεν ήθελε να γράψει γράμμα στον Άγιο Βασίλη. Έτσι οι φίλοι του αποφάσισαν να γράψουν αυτοί ένα. Τα Χριστούγεννα Ο Άγιος Βασίλης πήγε στο σπίτι του γεμάτος δώρα γι’ αυτόν και την οικογένεια του. Τα χάρηκαν τόσο πολύ που αυτά τα Χριστούγεννα. Του έμειναν αξέχαστα για πάντα.
    Ο Άγιος Βασίλης τελικά δεν ξεχνά κανέναν και ειδικά τα παιδάκια που τον αγαπούν πάρα πολύ…

14. Ο/Η αρτεμις λέει:

κυριε καλο μεσημερι

• Ο/Η Dimedu λέει:

Καλό μεσημέρι Αρτεμις!Τώρα παίρνουμε τα μηνύματα σου! Περιμένω τα σχόλια σου.Να χρησιμοποιείς αυτη τη διέυθυνση που έβαλες για να έρχονται.

15. Ο/Η kistios λέει:

τα λαξανικα θα τα τρομε

16. Ο/Η Σοφια λέει:

Κυριε ο κηπος μας ειναι πολυ ωραιος

17. Ο/Η stella λέει:

Ο χειμώνας και η γιορτές του
    Κάθε χειμώνας,μόλις μπει ο Δεκέμβριος όλες οι οικογένειες μαζεύονται στα σπίτια τους και στολίζουν το χριστουγενιάτικο δέντρο.Όταν κοιμούνται βάζουν κάτω από το δέντρο γάλα και μελομακάρονα.Όταν έρχεται ο Άγιος Βασίλης και αφήνει τα δώρα κάτω από το δέντρο κάθε οικογένεια όταν ξυπνάει βρίσκει τα μαγικά δώρα οι περισσότεροι άνθρωποι
    ζητάνε να έχουν ευχάριστα Χριστούγεννα.
    Κάθε φορά πριν τον Ιανουαριο στα σπίτια μετράνε τις ώρες για να αλλάξει ο παλιός χρόνος και να μπει ο καινούργιος.Όταν αλλάζει κάθονται στο τραπέζι και τρώνε,πίνουν το γιορτάζουν και όλοι ζητάνε συντροφιά,χαρά,αγάπη,ευτυχία και υγεία.

18. Ο/Η stella λέει:

Οι σελιδοδείκτες
    Μια μέρα εμείς τα παιδιά είπαμε στους δασκάλους να φτιάξουμε σελιδοδείκτες και να τους πλαστικοποίηση ο κ.Δημητρης

19. Ο/Η stella λέει:

Η Μαθητοκρατία
    Κάθε εβδομάδα βγάζουμε με κλήρωση ποιος είναι βουλευτής και ποιος είναι δικαστής όπως στην αρχαία Αθήνα. Εμείς μόνο που το κάνουμε ηλεκτρονικά και έχουμε και πίνες και μαθητοκρατια όχι δημοκρατία.Η δημοκρατία έχει πολίτες και η μαθητοκρατια έχει μαθητές.Στο σχολείο μας μας αρέσει να έχουμε μαθητοκρατια

20. Ο/Η stella λέει:

Την τρίτη πήγαμε στο πευ πρώτα πρώτα πήγαμε στο κ.ψ.μ εμείς δεν ξέραμε τη θα πει και βγάζαμε διάφορες ονομασίες.Στο τέλος το βγάλαμε κόψιμο όλοι γελάγανε μαζί και οι δάσκαλοί γιατί φάνηκε αστείο. Μόλις ήπιαμε τον χυμό και μετά μας πήγαμε σε πολλά εργοστάσια.Αργότερα πήγαμε έξω από το μηχανουργείο εκεί είχε μια γέφυρα οπού εκεί βάζουν τα τανκς να δουν αν είναι δυνατά.Στις θάλασσες και στις λίμνες δεν μπορούν
    να μπουν μέσα έχουν δοκιμαστεί στο αυγανισταν.

21. Ο/Η Σοφια λέει:

Μια φορα σε ενα μικρο χωριο ερχοταν τα Χριστογεννα. Οι πολιτες του χωριου αποφασισαν να στολισουν ολο το χωριο. Οταν ξεκοινησαν τον στολισμο του χωριου μερικα ξωτικα κοιτουσαν τους ανθρωπους που στολιζαν,ηταν τα ξωτικα του Αγιου Βασιλη. Ομωσ τα ξωτικα δεν ηθελαν να τους δουν οι ανθρωποι γιατι φωβοταν. Μια μερα τα παιδια του χωριου ειδαν τα ξωτικα ομως αυτα τρομαξαν και αρχισαν να τρεχουν,οταν ομως καταλαβαν πως οι ανθρωποι στο χωριο ηταν φιλικοι γυρησαν πισω εξηγισαν στους ανθρωπους γιατι κρυβοταν. Οταν οι ανθρωποι με τα ξωτικα γιναν φιλοι καλεσαν τον Αγιο Βασιλη στο χωριο και ολοι μαζι κανανε μια ωραια γιορτη.

• Ο/Η Dimedu λέει:

Πολύ ωραία Σοφία! Χαίρομαι που έγραψες τα κειμενάκια, θα δω πως θα τα χωρέσουμε. Δοκίμασε να συνδεθείς στο edmodo για να γράφεις τα επόμενα εκεί.